My Engine is Installed.
das is die original ansugbrücke von ner S13 silvia (glaub ich zumindest) 
			
			
									
									CO²schleuder edition| 96er S14 | selfmade 3" Anlage | AVCR | Nismo pumpe | Nismo EV´s 740cc | Apexi Power FC | ARC FMIC | Tomei Arms 7960 | Tomei 256° Poncams  | NISMO Sportsclutchkit | Z32AFM +Apexi Suction kit | SSR Type C 7,5x17" & 8,5x17"| Tein HE(eingetragen) 
 
						
- nielssan
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@NismoFreak:
Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
			
			
									
									
						Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
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The pulleys are Greddy aluminum lightweight pulleys.DawnDuran wrote:Was is das für ne Ansaugbrücke?![]()
Hey. Your engine looks great! How doeas the pulleys work? Is it different against the original? Please describe it...
Are you talking about the hot-pipe? If so thats a combination of S13 SR, S14 SR, and some pipe I had laying around.

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